niedziela, 7 września 2014

Let's get started !

źródło: google.pl

Witajcie :-)

Po długich wahaniach i rozważaniach "za" i "przeciw" zdecydowałam się założyć bloga.

Strasznie się cieszę, że mogę Was na nim powitać. Mam nadzieje, że tematy jakie zamierzam tu poruszać przypadną Wam do gustu.

Będę dążyć do tego by publikowane przez mnie treści były oryginalne i nie powielały się z tym co już można znaleźć w polskiej blogosferze. Nie będzie to zatem kolejny blog tylko o modzie czy tylko o kosmetykach, ale takich tematów tu również nie zabraknie ( w końcu większość z nas je uwielbia ;-) )

Postaram się przybliżyć trochę tematykę medycyny estetycznej- możecie oczekiwać ode mnie rekomendacji zabiegów, ich opisów, a także recenzji i fotorelacji.

Pójdę też o krok dalej- na tym blogu pojawią się także kontrowersyjne tematy z zakresu chirurgii plastycznej. Będę chciała rzetelnie i rzeczowo opisać najważniejsze i najpopularniejsze zabiegi, postaram się także rozwiać mity i publikować różne ciekawostki :-)

Tematyką tą interesuje się już ponad 10 lat, przez 3,5 roku studiowałam na Akademii Medycznej, marzyłam o tym by samej zostać chirurgiem plastycznym, jednak ostatecznie poszłam inną drogą. Niemniej zainteresowania mi pozostały i wciąż staram się poszerzać swoją wiedzę na ten temat czytając fachowe publikacje. Mam nadzieje, że choć trochę oswoję i przybliżę Wam te zagadnienia.

Podsumowując, tematyka bloga będzie oscylować zatem wokół poniższych działów:
 
  • medycyna estetyczna
  • kosmetyki (recenzje, testy, porównania itp.)
  • chirurgia plastyczna
  • moda
  • lifestyle
  • marki luksusowe
  • podróże

Czyli głównie znajdziecie u mnie wszystko to co dotyczy kobiecego piękna, dążenia do niego wszelkimi metodami i pielęgnowania tego co natura dała nam najlepszego.

Zapraszam do lektury i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz